vrijdag 22 juni 2012

Pabotool


Bovenstaand de uitslag van de ICT- Pabotool. Ik scoor met name hoog op de punten 'samenwerken met omgeving' en 'competent in reflectie en ontwikkeling'. Ik ben ervan op de hoogte welke digitale middelen er zijn om ouders en andere belanghebbenden te informeren. Daarbij kan ik naar ouders, maar ook naar anderen duidelijk maken wat het belang is van ICT in het onderwijs. ICT gaat een steeds grotere rol spelen in de huidige tijd en zeker ook in de toekomst. Het is belangrijk dat kinderen leren om te gaan met ICT, maar ook zeker met de gevaren ervan. Dit kan de school niet alleen en hier is ook zeker de hulp van ouders bij nodig om hun kinderen hier goed in te begeleiden. Ik houd mezelf op de hoogte van ICT ontwikkelingen en weet hierdoor ook enkele professionele bronnen te vinden voor meer informatie. Dit zou zeker nog wel uitgebreid kunnen worden. De komende tijd zou ik meer willen weten over de mogelijkheden van ICT- middelen in het onderwijs, de verwerkingsvormen en met name ook het gebruik van bijvoorbeeld een digi- bord. De basisbeginselen heb ik inmiddels geleerd tijdens mijn stage, maar ik zou nog wel meer willen weten over handige tools.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten